swtlilqtj (swtlilqtj) wrote,
swtlilqtj
swtlilqtj

  • Mood:
  • Music:

F R I E N D S O N L Y~

Tags: friends only, public
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 157 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
YAY MONKEY BUTT!
XD
I've brainwashed you and made you joinnnn!
-Wiggles fingers-
*is brainwashed*
@_@
must...join....livejournal....

XD
Do you have me added already? @_@;
Either way, just in case, addy mee~ >3
yeah i have you added o.o
You seem really friendly and kind. Can we be friends? <3 We both like Queen and L'Arc~en~Ciel, so that's start right? =]
XD i'd say so~
*goes to add*
Heythere! I found your LJ through interests so yeah, I checked it out and asdfgh OMG we both love RAINIE YANG, FAHRENHEIT, KHR!, MIKE HE, S.H.E AND MORE! And also BLEACH + D.GRAY-MAN <3

Want to be friends? :D
sure!! XD
*added* X3

heartbeatxx

8 years ago

swtlilqtj

8 years ago

HAHAs~ Your Friends only banner is really cute~ I love 'can I bite your head?'
XD lol! thankies~<3333
Sadaharu likes to bite heads~ nom nom nom
Hi, can you add me as a friend, please.
Thanks in advance
xoxo
sure :3
Fellow obsessed Gintama fan? ♥ May I add? :)

And I love your FO banner~ <3 to the Great One~
lol! sure!! :3

thank you <3
Please remove this account (heartbeatxx) from your friends list. I have moved. Thankyou :)
你好!
Could we be friends? (:
sure :3
hey, we fan a lot of the same things~
twdrama, cpop, BOF, there's way too many...:)
added :D

Deleted comment

no problem! readded XD
ASDAJKL;FDASJ;FDLASKJ JIHOO OWNS WOOBIN! D
Well then WOOBIN OWNS YIJUNG! >.>
So like I'm Eve and I'll be playing Jae Kyung in that RP thing and I was curious to see who were my fellow "co-stars" and just about died when I saw that you go to the Academy of Art University; that's my dream school since I was 15 years old.

Sadly, I'm too poor to go - but I had to say - you're luuuucky. =D
really?!! awwwww D: that's horrible! schools should be cheaper for people who want an education D<

Hi Eve!! :3 i'm Jessie...or Junhee noona XD

dollsoflace

7 years ago

swtlilqtj

7 years ago

HEY THERE! I was searching on google then it lead me to your page. I hope its alright to add you, hopes you add me back :D
No problem! added :3
I am curious!
haahhaha
idk if you added me, sorry i am getting usd to LJ.
I just did! :D
sorry about that >
woobin is beggin on his knees for you to add me ;D ahaha

*
LOL!!
fair enough! adding :D
i love your work..
please add me
OF COURSE! thank you!!
adding <3
hi!^^ xD im the one who's having a conversation with you about your perv gif post in KT comm. 8D lol

hope you dont mind if i add you~

btw, im maki! :D
LOL!! <3333
HI MAKI! I'm Jessie. you can just call me Cici though :3
YAY! i'd love to add you, too! X3

teukie143

7 years ago

swtlilqtj

7 years ago

teukie143

7 years ago

swtlilqtj

7 years ago

teukie143

7 years ago

Hey! ^^
Could we be friends?
I think we like a few same artists..
Like Super junior, BigBang, Wonder girls, Bleach, naruto ect..lol
by the way love the graphics you make! :D

<3
We be friends?? O.O?
of course!
YAY!

<33333 X3

jiyeon04

7 years ago

Cici I miss you. T_T
COURTNEY!!!! *tackles and huggles and loves*
i added you, lady~ <3 :(
msn's been being a jerk to me for the past couple days D< so i have yet to get on >[

i miss you too!! T____T
Hi! ♥ We've talked briefly on our blogcrews and you seem really nice. >w< We also like similar bands~

Friends? :]
oh hey!!
yeah sure~ no problem :3
adding! :D
YOU ! LOVE ! MY ! JIYONG ! YOU ! OWN ! bigbang_gifaday ! AND ! 2pm_gifaday ! I! WANT TO BE ADDED! :PPP
OF COURSE, BB~!!! JIYOUNG FTW~!
ADDED TOO!!

ai_baka

7 years ago

HEY BB. <3

I luv suju & bb.
who are your favs? I like kyuhyun, sungmin, kihae(!!) & kibum. but i still like everyone else lah. :D heechul's so gay. but he's cute. (:

And kwonleadah. <3 GDRAGONFTW!

and btw, your blogcrews are awesome.
Leeteuk, Heechul, Donghae, & Eunhyuk are my favorites of Suju XD but then again..all of them are LOVE

i absolutely LOVE GD XD

thank you so much, bb~!!
*adding* <3333333

hotpinkgeek

7 years ago

swtlilqtj

7 years ago

hotpinkgeek

7 years ago

swtlilqtj

7 years ago

hotpinkgeek

7 years ago

swtlilqtj

7 years ago

I feel like you should be friends lol I know from all the ratings communities and it seems that we're sharing lots of interests haha, what do you think? =P
OF COURSE~!! i say...ADDING~!! <333
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →